Tip remorcă | Peridoc 1 Axa |
Număr de axe | 1 axa |
Roți | 155 R13 |
GVW | 750 Kg |
Greutate | 185 Kg |
Greutate de încărcare | 565 Kg |
Lungime totală | 4300 mm |
Lungimea bărcii | 4000 mm |
Lățimea totală | 1600 mm |
Lățimea bărcii | 1640 mm |
Viteza maxima | 100 km/h |
Echipament standard
Remorcă specializată pentru transportul ambarcatiunilor, cu roțile în afara structurii,
Este o construcție modulară, care poate transporta bărci de diferite forme și dimensiuni deoarece permite poziționarea și dispunerea rolelor sau scandurilor în funcție de barca transportată,
Șasiul este realizat din profile de oțel, sudate, complet zincate de calitate superioară, având rezistență și flexibilitate specifica acestui tip de remorci,
Role conice,
Două suporturi pentru fixarea bărcii cu role sau scânduri de lemn acoperite cu mocheta,
Suport de cauciuc în formă de V pentru varful bărcii,
Lămpile din spate au iluminare conform normelor EU și sunt izolate.
Dispozitivul de cuplare este Al-Ko sau Knott,
Roti 155 R13,
Aparatoare de noroi din material plastic,
Instalație electrică conform UE cu reflectoare laterale, lămpi spate pentru plăcuța de inmatriculare, ceață, poziție,
Descriere
Remorca REPO pentru transport ambarcatiuni are roțile in exteriorul structurii și este conceputa pentru a transporta bărci de diferite forme și dimensiuni datorita sistemelor speciale care permit poziționarea și aranjarea rolelor sau scandurilor și suportului de troliu reglabil, în funcție de barca transportată.
Dintre toate tipurile de remorci, remorcile pentru bărci sunt cele mai expuse condițiilor externe. Pe lângă condițiile meteorologice, remorcile pentru bărci sunt amplasate în noroi, apă dulce sau sărată pentru a încărca bărcile. Remorcile pentru bărci REPO sunt proiectate pentru a fi robuste și rezistente, șasiu sudat, complet galvanizat sau galvanizat și vopsit.